Jdi na obsah Jdi na menu

5. 5. 2012

Účastníci zájezdu:

Jirka a Vlastička - YAMAHA XT660Z Teneré

Petr - HONDA XL650V

Den „ D “ - 27.4.2012

Je krátce před 16 hodinou a my se scházíme u Jíry. Je tu docela dost lidí, kdo se přišel rozloučit s Vlastinou, Jírou a Petrem před jejich dovolenou do Maroka. Probíhá poslední kontrola zavazadel, jestli všichi všechno mají (Petr zapoměl doma spacák, ale to zjistí až v Maroku). Vše je v pořádku a tak začíná loučení s rodinou, přáteli a naše doprovodná cesta na státní hranici. Poslední odhédnutí za rodinou a jsme na cestě. Jíra jede jako první a udává tempo jízdy. V sobotu do 15 hodiny musí být v Itálii v přístavu a nalodit se na trajekt směr Maroko. Na lodi se budou nudit 48 hodin než dorazí do Maroka.

Tak a jsme na Folmavě. Je něco kolem 17 hodiny. Proběhné poslední doplnění paliva, poslední česká káva a je tu zase loučení. Vlastina s Jíro a Petrem nasedají na motorky a vyrážejí na první nejdelší úsek dovolené (960km až do přístavu). My ostatní chvilku koukáme jak nám mizí z dohledu, dopíjíme kávu a pomálu vyrážíme zpět k domovu s myšlenkou na jejich šťastný návrat...je něco kolem 17.45 hod....(Jirka)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

SMS zprávy z MAROKA 2012

- 28.4.2012 - Jíra s Vlastičkou - 07.40 hod.

Zdary, uz čumíme trajektu do chřtánu, ujeto 960km. Mám prdel na sračku :o). Jinak vše v pohodě.

- 30.4.2012 - Jíra s Vlastičkou - 22.37 hod.

Ahoj z černého kontinentu, vylodění a celní obsírky nezklamali, prostě zmatek. Jinak stany postavené, ale chybí nám spacák pro Péťu, zůstal doma :-)). Hladoví se vrháme na pizzu, tak pic.

- 3.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 09.11 hod.

Čágo , všechny vás zdravíme a myslíme na vás. Je to tu nádherné a vše je krásně zalené. Dnes máme v plánu Fes, tak už se těšíme. Pozdravujte a čágo.

- 3.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 19.50 hod.

Ahoj bando. Včera jsme našlapali po Fesu asi 15km, zážitky a dokumentace v hojném počtu. Dnes ujeto 350km a nocujeme u Aichi (čti Ajši) asi 100km před El Rachidia. Zazu vaří s Aichou berberský kuskus :-)), zítra se ozvem z Erg Chebi. Čágo

- 5.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 18.25 hod.

Ahoj, tak se hlásíme z Erg Chebi. Ráno vyjížďka na velbloudech a ted rozjímáme u čaje. Ráno máme v plánu soutěsky Todra a Dabes, den zakončíme v údolí růží. Pozdravuj a cusbus.

- 7.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 22.17 hod.

Ahoj evropani :-)) Včeraubytování u berberů s večerní show, ke snídani chleb, olej, med a berber whisky. Dnes máme ujeto 415km kolem údolí řeky Dra. Spime u Araba ve stanu, cca 10km od Qarzazate. Ráno je v plánu Ait Benhaddou, kozy na stromě u Aoulouz a Tizi-n-Test. Tak tam neomrzněte a pozdravuj.

- 9.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 14.58 hod.

Zdárek z vyjížďky :-)) :-)). Včera namotáno 480km se zastávkou v Aid BenHadou, v Amarantových sadech, kde šplhají kozy do korun stromů. Také na nějakém trhu, kde koupíš 1,5kg pomerančů za 14 kaček a 3 lidi se přejí za 240,-Kč. Pak jsme se přehoupli průsmykem Tizi-n-Test a za tmy hledali spaní v Marakéši :-)), nepopsatelný zážitek. Dnes prolézáme medinu a zdejší trhy, kde se dá koupit nebo vyhandlovat fakt všechno, teď jdem na gáblík a pak hurá do kempu na slivku. Ráno se přesouváme k Ouzoud na vodopády a pak uz pomalu na trajekt do Tangeru, který odplouvá v pondělí. Peťa to dává bez spacáku statečně, vždy mu pujčí někde deku a nebo se zavrtá do mojí bundy. Tak dnes uz konec a zdravíme všechny čtenáře :-)).

- 11.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 23.01 hod.

Brý večer :-).Včera jsme navštívili přenádherné vodopády Ouzoud a také ujeli pěkný kus cesty 560km, zadky mamé naklepané jak biftečky.Zkoncili jsme v Azrou kolem 21hod..Ubytování super a ráno, na které asi nezapomeneme žádný z nás. Dnes jsme opet v Martilu a zítra v 16hod. nás snad vezmou do necek :-), tak v pondělí v 18hod. budem v Janově, ještě to upřesním. Tak zatím pic a brzy navi...

- 13.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 07.22 hod.

Nazdar bazar, tak jsme na neckách a někdy v úterý dorazíme, sám nevím hodinu a tak ještě napíšu. Vše nám, tak pěkně navazovalo, že jsme to zvládli o pár dní dříve a tak se plavíme za váma, podělit se o zážitky. Zrovinka jsme po večeři a tak jdeme trochu prošmejdit necky. Pozdravuj a pic.

- 13.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 22.01 hod.

Ahoj, tak se hlásím z Barcelony, jsme po večeři a máme strašnou chuť na vínko.Tak jsem chtěl poprosit o 2l Rulanského šedého a 2l Aliberneta nebo Rulandského modrého, zúčtujeme doma u fotek :-)). Momentálně máme 4hod.zpoždění a tak odhaduji Janov na úterý 3hod.ráno. Zazu dala 2dcl vína a zvaní a zvaní :-)), tak pozdravuj a zdary.

- 14.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 14.18 hod.

Ahoj všem z kocábky a děkujeme za meteorologickou předpověď :-)), není to nic moc, ale stejně se těšíme do pohodičky. V Janově se vylodujem dnes v 18hod., zpoždění kapitán dohnal a tak dorazíme někdy dopoledne. To ale neznamená, že nemůžete všichni přijet na kávu. Tak to tam nějak domluv a pozdravuj.

- 15.5.2012 - Jíra s Vlastičkou - 18.25 hod.

Ahoj motobando :-) :-)), tak už jsme mezi vámi. Včera vylodění v Janově v 18hod. a ceká nás chladných 960km, ale snad to utece, vzdyť se vracíme domů. Ba né, tahle noc je opravdu chladná - 4 na Brenneru a cestou dolů to není o nic lepší. Stavíme snad každých 100km, abychom roztáli. Naposledy stavíme a roztáváme u čaje na Folmavě a pak uz hurá do horké lázně, přeci jen přechod o 38 stupňů je fakt masakr :-)).

Zde je pár fotek z odjezdu...

__2_0006.jpg    __3_0005.jpg

__4_0004.jpg    __6_0002.jpg

Vlastina na trajektu cestou zpět...